Årsresumé 2016 del II

Det här är nog det senaste som en årsresumé kommit ut haha. Men innan mars så levde jag i en väska där datorn aldrig var där jag var. I mars hade vi inget internet, och nu i april har jag vart sjukskriven och inte suttit vid datorn mer än när jag redigerat foton. Men hey, bättre sent eller aldrig ;) Här är del I!


- Jag var på överraskningsfest för Jonatan som fyllde 25år
- Jag jobbade min första dag helt själv som sjuksköterska
- Hade en härlig semester i Spanien med familjen
- Firade Max som fyllde år
- Hade räkfrossa med familj, kusiner och deras vänner i Spanien på takterrassen
 
- Fick bilen repad av någon goding...
- Max flyttade till Trollhättan
- Tog en roadtrip till Smögen och Kungshamn
- Gjorde egen sushi först hos Tilda, sen med Maia för att det var så gott och roligt
- Köpte mitt älskade runda matbord + stolar
- Grillade med vänner
- Hade en galen jobbhelg som var sjukt underbemannad
- Gjorde hemmagjorda isglassar
 
- Kollade fel på klockan och gick till jobbet en timma förtidigt
- Passade på att umgås så mycket med familj och vänner jag bara kunde
- Trodde jag skulle leva singellivet, men swipade höger på Viktor - och där föll jag pladask.
- Jobbade mycket och njöt av varje ledig stund
- Åh, bjöd Max på laxburgarna.. måste göra dom snart igen!
 
 - Jag gjorde massa sushi med familj och vänner
- Hade en mysig AW hemma hos mig med kollegorna som slutade med att Securitas kom och knackade på.. haha
- Jag gick Rött Medicinlarm-utbildning
- Nina kom med Zivisen på frukost
- Jag och Linda var på Home Party hos Nina med hälso- och sminkprodukter
- Njöt av livet med vänner och familj
- Åt goda ricotta pancakes hemma hos familjen 
- Gjorde dumplings med Maia, Virginia och Amanda. Såå gott!
 
 - Var på kalas hos kusinen Malva som fyllde 6 år
- Hade tacomys med Max en fredag
- Körde runt med sommardäck i snökaoset
- Pajade min rygg på jobbet, stapplade runt och visste inte om jag var 22 eller 82 år..
- Träffade Viktors föräldrar för första gången
- Hade en veckas semester
- Det blev jag och Viktor ♥
- Hade en superhelg i Köpenhamn med min familj!
- Var med kusinerna och mamma på Liseberg
 
- Var på julfest med jobbet och mina fina kollegor
- Hade redan jobbat ett halvår på Akuten
- Hade adventsmys med Linda
- Firade Lucia enligt tradition med mamma och Max, iår hemma hos Max
- Viktors kompis Zebastian var och hälsade på från Övik, så det fick bli en spontan utgång med dom och innebandylaget
- Firade julafton på jobbet, åkte sedan hem till familjen sent på kvällen och myste med dom. 
- Jag och Viktor var och kollade på lägenheten vi nu bor i, men vågade inte hoppas för mycket
- Firade nyår med Viktor och hans kompisar, rolig kväll med lekar och god mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: