Tjejen bakom bloggen

 
 Namn: Nathalie Abrahamsson
Födelsedatum: 24 januari 1994
Bor: Stenungsund
Gör: Sjuksköterska (mammaledig)
Civilstatus: Sambo

Jag är en glad och positiv tjej som är 26 år, och bor i Stenungsund med min sambo Viktor och vår son Malte. Men vi hänger även en hel del i Örnsköldsvik där Viktor kommer ifrån, och i Spanien där mina föräldrar har hus.
 
I början utav juni 2016 år blev jag äntligen klar sjuksköterska. Yrket känns väldigt rätt, älskar att jobba med människor och är en väldigt empatisk och omhändertagande person. Jobbar just nu inom ortopedkliniken, där jag kombinera både mottagning och avdelning med akutortopedi. 
 
På min fritid tycker jag om att umgås med nära och kära, fika, träna, lyssna på podcasts och kolla på serier. Älskar sommaren, Spanien, god mat, segla och resa!

Här på bloggen kan du följa mig i min vardag och allt där som hör till. Allt från mina jobbigaste stunder till mina lyckligaste. I arkivet kan du bland annat hitta mina månader i Spanien, min tid som barndans-instruktör och massa fula bilder på mig själv. Enjoy!