Årsresumé 2016 del I

-Var utan internet och lad ett 1000-bitars pussel
- Jag klippte av mitt långa hår..
- Gick på min första kompisdejt, galet nervöst. Och jag blev en underbar vän rikare - Linda ♥ 
- Skickade äntligen in det slutgiltliga resultatet av C-uppsatsen
- Tilda skaffade blogg, och jag hjälpte henne att fixa iordning den
- Hängde på Stellas Lekland med småkusinerna en dag
- Fick ett eget skrivbord och datorskärm så jag kunde plugga ostört och redigera bilder på en större skärm
- Sprang på Mandy och fikade med henne efter flera år på olika orter
 
 
- Åt på resturangen Made in China med Maia och Virginia
- Tog över mammas bil, Båndie, helt klart bland det bästa jag gjort haha
- C-uppsatsen blev äntligen godkänd!
- Exminatorn till C-uppsatsen ville låna några delar ur våran till hennes föreläsning, så kul!
- Åkte till Västerås och hälsade på James en helg, bland annat badade vi på äventyrsbadet Kokpukten
- Fick veta vart min sista praktik skulle vara, lungmedicin-avdelning
- Provade att göra nutellarullar.. ååh måste göra sådana igen
- Största besvikelsen, semla utan mandelmassa på semledagen.. euw
- Jobbade en del timmar i hemvården igen.
 
 
- Jag fick träffa Tilda och Tobbes nya familjemedlem, Gemma ♥
- Var på arbetsintervju på Akuten
- Började min sista praktik
- Jag fick jobbet, jag vart lika glad som helt skräckslagen haha
- Pluggade till den nationella slutexaminationen
- Hälsade på Nina och Jonatan i deras nya hus
- Gjorde iordning balkongen med klickplattor, så mycket trevligare
 
 
 - Jag köpte äntligen Laila, min egna systemkamera på flera år.
- Gjorde NKSE, sluttentan vi våndats över i 3 års tid
- Hade min familj över på middag, och vi gjorde dom supergoda laxburgarna (note to myself: måste göra dom snart!)
- Åkte hem till mamma och lillebror, grillade och spelade sällskapsspel. Eftersom jag sov över fick jag även supergod frukost
- Jag gjorde den praktiska delen i NKSE, som jag var nervös över varje minut i flera veckor innan. Och fick godkänt
- Sen kom även resultatet på den tentan som blev godkänd, aldrig vart så glad i hela mitt liv tror jag
- Maia var här och vi åt tapas ute på balkongen med filtar och ljus, så mysigt
 
 
 - Hittade bästa yoga-appen, Yoga Studio
Gjorde min sista dag på praktiken, sista dagen med den orangea sjuksköterskestudent-skylten
- Firade Viriginias födelsedag hos henne med god mat och roliga lekar
- Var ute och rastade kameran för första gången
- Åkte till Nossebro och hade en myskväll med Tilda, att få prata om något annat än plugg var helt underbart
- Åkte till Orust för en miniroadtrip, hade med mig kameran minus minneskortet, åkte hem till min faster och fikade i ett par timmar istället.
- Provade på att cykla MTB, och det vart så jääääkla kul... måste göra det igen.
 
 
 - Jag tog min efterlängtade examen
- Älskade lillebror tog studenten
- Vi firade med massa nära och kära hemma hos mamma och pappa
- Hade en underbar och mysig minisemester med mamma i lägenheten i Spanien
- Firade fler studenter och gick på examensfiranden
- Började på akuten som sjuksköterska, och kollegorna var så välkomnande och hjälpsamma. 
- Drömde om jobbet varje sovande minut. 
- Min MacBook Air kom som jag beställt, är fortfarande sjukt nöjd med den. Lagom till det jag gör. 
- Hade en rolig midsommarhelg med vänner och familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: