Årsresumé 2015 del II

Här hittar ni del I!


- Hade en underbar ledig dag hos familjen ute i båten. Satt ute på bryggan till sent på kvällen
- Firade mammas och pappas 15-åriga bröllopsdag ♥
- Axel kom hem från Stockholm och vi åkte vidare till Spanien
- Drack goda drinkar i drinkbaren vid strandpromenaden
- Stora lillebror fyllde 18år!
- Hade "tak-fest" med grannarna där vi blev bjudna på lunch och åt mat så det stack ut genom öronen!
- Spenderade nästan alla sena kvällar uppe på takterrassen med god mat och mys
- Hamnade på en stor musikfestival en kväll efter att ha följt strömmen av ungdomar haha
- Lämnade vårt paradis efter 2 veckor och åkte hem till Sverige igen
- Seglade med svärfar och insåg hur mycket vi saknade seglingen - så vi lånade den även själva några gånger ihop med Linus och Olivia
- Hittade inte täcket och kuddarna som skulle finnas i båten, så vi fick sova med kläderna på och under ett picknickunderlag haha
- Satte tossorna på jobbet runt sulan för att slippa svettbadet för fötterna haha
- Hade en mysig dag hos Tilda och lille Ludde som joinat deras familj!
- För att skapa en tradition, gjorde jag och Maia en favorit i repris med en kväll på Saltholmen!
- Åkte Go-kart med Linus och Olivia
- Jag njöt av livet något extremt mycket! En sommar med Spanien, segling, vänner och ett roligt jobb ♥
- Hjälpte min familj att flytta till deras nya hus
- Jag började träna med PT, vilket nog var det bästa jag gjort för mig själv på länge
- Vi fick reda på att vi fått en lägenhet, efter 7 månaders aktivt sökande. Riktigt lycklig dag!
- Fotade finaste Matilda och Tobias!
- Hade min drömpraktik, på ambulansen
- Glömde byta tofflorna till arbetsskorna och åkte iväg en sväng med ambulansen, jag skämdes sjuukt mycket haha..
- Fick prova att ligga i spineboarden sista dagen på praktiken, panik- och instängdkänsla
- Skrev knappt någonting på bloggen under praktiken..
- Blev förälskad i hallonglass (grädde och frysta hallon hehe)
- Fick hem min första randiga mugg och fler skålar från Spanien till min samling
- Tappade nycklarna när jag var ute och sprang, men hittade dom som tur var
- Skulle visa "nattlivet i Trollhättan" för Maia, det var inga där.. hahah. 
- Hade en mysig Tacokväll med Maia och Virginia
- Fotade mig och Axel, halvt lyckad fotografering men haha..
- Hämtade ut nycklarna till lägenheten
- Ville flytta in samma dag och min familj, Linus och Olivia kunde hjälpa till som tur var!
- Skrev hemtentan från helvetet!
- C-uppsatsskrivandet började
- Hade en date night med Axel, middag och bio i Göteborg
- Började äta kolhydrater igen, my lord så gott med Sushi, det jag saknat mest!
- En efterlängtad Nina kom på en sleep over med god mat och massa prat om allt
- Artiklar och hela C-uppsatsen var mitt liv
- Fick mirakulöst godkänt på tentan från helvetet
- Firade minsting-kusinen som fyllde 3år
- Köpte min älskade träningskompis, min smart watch
- Jag hade en vecka ensam hemma när Axel åkte upp till Umeå för jobb
- Misslyckades (igen) med Hallon och Lakrits-kakan med Maia haha..
- Fick äntlig godkänt på läkemedelsberäkningar som jag haft släpandes efter mig i ett halvår!
- Testade på Les Mills nya träningspass Sprint med mamma och pappa, helvetes jobbigt men riktigt kul!
- Tog ur mina töjningar ur öronen
- Började lyssna på ljudböcker, älskar det!
- Hade en mysig dag med Tilda utan prat om C-uppsatsen!
- Jag och Axel firade 4 år tillsammans och 3 som förlovade ♥
- Hade pepparkaksbak hemma hos min familj 
När vi ändå var hos min familj så hade vi såklart luciamys på morgonen därpå
- Jag bakade mitt första julgodis, superenkel apelsinkrisp
- Städade gamla lägenheten och fick äntligen lämnat nycklarna!
- Firade jul med min familj. Lunch hos farmor med kusinerna på pappas sida och sedan en lugn och mysig kväll bara vi i familjen.
 
Sen tog mina blogginlägg slut eftersom vi blev av med internetet under 1,5 vecka.. Men nyår firade vi hemma hos oss med 3-rätters, poker och fina vänner! En lugn kväll med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: