Årsresumé 2015 del I

- Vi hade 3-rätters på nyår hemma hos oss med en riktigt misslyckad efterrätt haha. Träffade Olivia för första gången då!
- Pluggade inför första tentan med sjukdomar och allt som hör dit
- Fick min underbara kaffemaskin i födelsedagspresent
- Började min 7-veckorspraktik på mitt nuvarande timjobb
- Byggde med Lego haha, och då fick det bli en ambulans
- Firade att Linus fyllt 18 med att bowla och gå ut på krogen
- Fick nya, extremt dåliga, tvättregler. Det blev droppen och vi bestämde oss för att vi ville flytta
- Fick hem pappas systemkamera på lån för att stilla fotoabstinensen haha 
- Hade en dålig bloggmånad ser jag nu när jag kollar tillbaka..
- Hade en myskväll med Maia och Virre
- Drack Poppels för första gången, och det blev en favorit!
- Mamma gjorde ett digitalt poängformulär för Mello, så vi kunde ha koll på vad min familj och familjen Berntsson tyckte, på distans. Väldigt kul!
- Kollade på Fifty Shades of Grey med Axel
- Hängde på mammas jobb med Axel och Max
- Var på inflyttningsfest hos Matilda och Tobbe
- Fick timanställning på hemvården 
- Gick ut och tog ett glas vin med Maia och Linn
- Jag började jobba timmar i hemvården och jobbade väldigt mycket
- Köpte mina älskade svarta Nike Air Max
- Vi hade en myskväll med spel hos Maia och Oskar (Var det såå längesedan? haha..)
- Köpte de fina gröna glasunderläggen som är ett måste här hemma hehe.
- Hade Tapaskväll och sleepover med Tilda
- Började klippa både Axel och Linus haha
- Fick en ny Ben&Jerry-favorit, Cinnamon buns
- Började äta LCHF
- Kesoplättar var min favvofrukost/mellanmål
- Köpte mig en keps 
- Firade påskaftonen ihop med Nina, Jennifer och Jonna i Lysekil på Havsbaden
- Tog en roadtrip till Tjörn med Axel, men vände och åkte hem till min familj haha
- Köpte min fina korg som jag har filtar i
- Hade 3-veckors-praktik inom psykiatrin på en psykosavdelning
- Hade årets första grill
- Åkte till Norrköping till mina kusiner. Gick på en spelning med Vågerud, hejade på kusinen som spelade basketmatch och åkte till Platinumcars och kollade in bilarna hehe
- Åt en god middag med Maia på Majo bar
- Insåg att det varken var tråkigt eller läskigt att jobba inom psykiatrin
- Insåg att det snart var dax för VårRuset och gav mig ut och sprang så mycket jag kunde 
- Genomförde VårRuset i duggregn och håll, med en bättre tid än mitt mål
- Började äntligen tycka det var både kul och skönt att springa (jogga..)
- Som sagt, kesoplättar ♥
- Tog fina foton på Axel under en promenad
- Gjorde en LCHF-efterrätt som typ bara jag och mamma gillade haha
- Firade Virginias födelsedag med middag på Puta Madre och en utgång
- Gjorde upp ett schema för att plugga på bästa sätt inför omtentan i klinisk medicin
- Köpte nya löparskor, ett av de bästa köpen iår!
- La ner typ hela min själ på att plugga inför omtentan
- Fick reda på att jag fick min drömpraktik, på ambulansen
- Axel tog studenten en regnig dag!
- Började mitt sommarschema på jobbet
- Axel hade tydligen ett kamerastativ liggande hos sin mamma som vi hämtade hem = glad Natha
- Fick en favoritplats i Trollhättan där jag tog många promenader när jag inte jobbade
- Jobbade väldigt mycket, även midsommarafton och var fin i håret
- Fick veta att jag troligen fått en allergisk reaktion mot mina dåvarande linser. Så var tvungen att sluta sova med linserna, kan än idag knappt sova med dom :( 
- Fick min omtenta godkänd äntligen. Hårt slit lönade sig!
- Axel jobbade i Stockholm i 2 veckor, fick mig ett mysigt dygn där uppe med honom i alla fall.
 

Del II kommer senare i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: