Året som gått: 2010

Eftersom jag aldrig gjorde klart inläggen med varje månad från året som gått, så fixade jag ett långt inlägg med collage och lite text från varje månad!
Och jag hade då tänkt fixa detta idag eftersom att det var en vecka sen nu som det var nyår, exakt! Jag hann precis på minuten, haha!

Januari:
- Redan gjort ett inlägg, så missade du det så läs här!

Februari:
- Finns ett inlägg om denna månaden med här!
Mars:
- Åkte till Sunne med skolan, även om jag är dålig på skidor så var det väldigt kul!
- Filmade för Funkykidz, grymt jobbigt eftersom man måste filma så många gånger..
- Blev lite besatt av min iPhone ;)
April:
- Köpte mig ett par rosa adidasskor.
- Klippte av mitt långa hår!
- Fotade lamm med pappa, fick många väldigt fina kort!
- Fixade inför Funkykidz-showen
Maj:
- Badade för första gången på året, med Maia.. Vi var grymt nöjda efteråt ;)
- Träffade Jonatan för första gången.. som sedan blev min älskade pojkvän <3
- Vi åkte ut med båten en härlig helg
Juni:
- Bakade en hel del kakor till Skolavslutningen!
- Åkte på klassresa till Hafstens camping.
- Hade Avslutningsmiddag med alla 9or på skolan.
- Gick ur 9an och var hur lycklig som helst!
- Åkte till Spanien för en veckas sol, brände ryggen rejält haha!
Juli:
- Köpte mitt älskade röda skal till mobilen!
- Åkte till Skara Sommarland
- Var ute på Westkust i en vecka.. jag höll i morgongympan varje morgon ;)
- Var ute med båten några dagar.
Augusti:
- Åkte till Öland med Jonatan och hans familj.
- Var på lisseberg.
- Min Ninapina flyttade iväg från Ön
- Började på gymnasiet, Teknikprogramet med 5 tjejer och resten killar (senare så började även en till tjej)!
September:
- Blev supernöjd med min klass och fann min teknikfamilj <3
- Tog skolfoto, men vi har fortfarande inte fått ut våra skolkataloger(?)
- Våran Walk-in-closet blev äntligen klar!!
- Jag fick köpt min älskade jacka!
Oktober:
- Pluggade otroligt mycket, det kändes som om det var det ända jag gjorde!
- Hade sköna tjejkvällar med teknikfamiljen.
- Var på Hollywood-night hos Josse.
- Färgade håret brunt!!
November:
- Jonte var här medan han praktiserade i 2 veckor!
- Jag stukade foten och den är fortfarande inte riktigt bra..
- Skaffade linser, sjukt bra grejer haha!
- Det blev första advent
December:
- Var i Gbg med tjejerna.
- Brodern köpte Xboxet med Kinect!
- Det var sjuuukt kallt hela tiden!
- Åkte till Spanien med Jonte och min familj under jul och nyår! <3


Kommentarer
Skrivet av: ginia

Roligt att läsa detta! :D

pössss! <33

2011-01-09 | 01:44:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: