Året som gått: Februari

Jag uppdaterade ungefär lika dåligt under februari som januari. Men jag längtade som vanligt efter sol och vår, bort med snön.

Funkykidzen drog igång
Var sjukt nervös på första lektionen, och nästa o nästa osv.. men nu känner jag mig sååå lugn, sjukt vad man blir duktigare på att prata och lära ut inför en grupp (men då är det ändå små barn!)

Beställde min älskade iPhone!
Skulle aldrig kunna ha en annan mobil nu tror jag, men helst skulle jag ju vilja byta upp mig några snäpp ;)


Jag pratade med Jonatan för första gången
Var bara nån randomkille jag började snacka med, trodde ju aldrig att jag skulle bli kär. Men se, nu har jag världens finaste pojkvän, som t.o.m ska med till Spanien imorgon! :) ♥

Min lillebror köpte marsvin
Och det såg ut som.. jag vet inte vad, på hela nedervåningen. Man kunde tro att dom bodde i mitt rum, för det låg spån överallt, haha!


Jag upptäckte att brodern växt om mig(!)
Har alltid varit den långa, men när jag började på högstadiet växte alla om mig och nu även min lilllebror.. sjukt! Haha, ja nu känner jag mig verkligen liten ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: