Babyshower

Det har varit lite mycket sedan jag skrev sist. Vissa dagar har jag inte kunnat ta ett steg knappt MED kryckorna hemma. Så jag har försökt ha sällskap mycket, Viktors familj kom och hängde några dagar (mestadels med mig då V jobbade, tränade eller hade match haha..), grannen aka mamma har varit guld att hon kan jobba mycket hemifrån. Speciellt nu i dessa tider så lunchar vi och bara är sällskap åt varandra. 
Men däremellan har jag legat i feber en vecka, utan några andra symtom direkt. Riktigt frustrerande. Nu har jag varit pigg i 2 dygn så hoppas det inte kommer tillbaka.
 
För 2 veckor sedan blev jag överaskad av de finaste människorna runt mig med en babyshower. Jag fattade ingenting förrän jag kom innanför dörren och min älskade gudson Elton ger sig tillkänna. När jag kikar fram och ser alla underbara människor började jag grina okontrollerat haha. Dom hade ordnat det så otroligt fint med dekoration och så goda tårtor och bakverk ♥
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Mami

Så mysigt vara med på din Babyshower!❤️

2020-03-17 | 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: