16 dagar till BF

Viktors gamla skor ♥
 
Jag är nu inne i v 38, börjar känna mig som en kossa. Haha. Har tidigare känt mig liten trots mycket smärta, men nu är jag bara stor.. Det mesta är i alla fall klart och i ordning inför förlossningen. Vi var och hämtade babyskyddet, som vi hyr, i förra veckan vilket känns bra i fall han tänkte titta ut lite tidigare. Jag har packat det som ska med till bebis till BB, bara mitt kvar. Men det känns så svårt att packa till mig själv, därför jag drar på det.. Eftersom Viktor inte kommer få vara med efter förlossningen så får vi se hur det blir. Antingen tidig hemgång eller så får jag face-timea mycket med honom från BB. 
 
Så overkligt när vi tvättat alla hans kläder, att det hänger bebiskläder på torkstället. 
 
Fick så mycket fina saker på babyshowern. Som sagt mycket overkligt att det är vår bebis som ska ha dessa supersöta kläder på sig. Men som vi längtar nu ♥ 
 
Fick hjälp med att måla väggen i bebis rum när Viktors familj var här senast, det blev såå fint! Och kolla den söta lilla soffan vi fått låna av dom, som de haft sedan Viktor och hans syster var små. 
 
Till en början kommer han sova inne hos oss i en vagga vi fått låna av Nina. Men vi har inrett nästan klart hans rum ändå och det är så mysigt. Vi älskar att vara där haha. 


Kommentarer
Skrivet av: Mami

Längtar sååå mycket nu!❤️❤️❤️

Svar: Jaa 🥰❤️❤️
Najtan

2020-03-25 | 17:51:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: