8 dagar kvar till BF

Nu har Viktor snart jobbat hemifrån i 2 veckor. Vi valde att göra så för att han inte ska bli smittad och inte får vara med på förlossning. Det hade varit förkrossande. Det är både skönt och kul att ha sällskap om dagarna, bara att höra honom prata och finnas där. Vi äter frukost och lunch ihop, vilket blir mysiga avbrott. Jag är mycket nöjd även om det är en konstig situation.
 
 
Imorgon är det 1 vecka kvar till beräknad födsel. Helt sjukt, fattar inte vart dom här 9 månaderna tagit vägen. Idag fixade vi klart det sista, så nu är det helt okej att bebis kommer. Jag har inhandlat det jag vill ha med mig i ät/drick-väg till förlossningen. Vi har varit nere på familjerätten och skrivit på att Viktor är pappan ♥ De som skulle vara vittnen till underskrifterna blev jättechockade över att vi var beräknade till nästa vecka, eftersom jag inte är så stor haha. 
 
Magen ändras så mycket under dagen, så när jag tog veckans bild ser den mindre ut än de tidigare haha. Bebis är fixerad nu i alla fall och det är skönt!
 
Annars underhåller vi oss mycket med fika. Mormor som var fast i Spanien för ett par veckor sedan bjöd mig och mamma på fika och blommor på distans ♥
 
Och läsa och sticka såklart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: