Julledigheten

Har haft en mysig och härlig julledighet uppe i Övik med Viktors familj. Snö och lagom kallt gjorde mycket för julkänslan. Tog inte supermycket kort, så ni får de som blev i alla fall. Vi åkte hem till Uddevalla dagen innan nyårsafton för att fira med fina vänner! Nu är jobbet igång och jag har förhoppningsvis haft mitt sista läkarbesök angående min sjukskrivning. I februari går jag upp till 100% och ser hur det fungerar. Jag är stolt över hur det har gått hittills och det är så skönt att jag börjar känna igen mig själv igen. En glad och positiv tjej som tar för sig, som har kul med sina nära och kära. Härlig känsla, och samtidigt svårt att minnas tillbaka på hur långt ner jag var. 
 
 
 
Spelet vi blev helt beroende utav och spelade varje dag haha. Werewolf ♥ Gillar man att bluffa och har bra pokerface så är detta ett spel ni borde prova! 
 
 
 
Solljuset som strilar in mellan trädtopparna 
 
Viktor vann en så sjukt fin kosa i julklappsleken så vi fick åka raka vägen till Naturkompaniet när det öppnade och köpa en till så vi fick varsin, haha!
 
 
 
Detta grymma lag vann såklart tävlingarna på nyår!
 
Tänk att jag fått träffa så fina människor genom Viktor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: