Kaffe, stickning och pyjamas 🙏

En vÀlbehövlig helg Àr snart slut. Det har fortsatt ekat tomt hÀr inne, pga huvudvÀrk och yrsel. SÄ har inte hÀngt sÄ mycket framför nÄgon skÀrm över huvudtaget mer Àn pÄ jobbet. Har fÄtt tÀnka om lite för att inte falla tillbaka för lÄngt. 
 
I fredags hade vi bjudit hem Jonas och Elin pÄ middag. Himla hÀrligt och bara sitta och prata och skratta en hel kvÀll. Vi fick Àven invigt mina nya vinglas som jag fÄtt i födelsedagspresent (ska visa dom i ett annat inlÀgg). IgÄr gick vi runt i pyjamas hela dagen och bara myste, framÄt kvÀllen gjorde vi oss iordning och gick till Pinchos för lite mat. Efter middagen var vi sÄ trötta, trots att vi inte gjort mÄnga knop, sÄ vi gick hem igen och spelade spel innan vi somnade. Dagen idag har sett ungefÀr likadan ut som gÄrdagen, pyjamas och soffhÀng dagen lÄng. Vi gick en liten svÀng och handlade förut för att ta tillvara pÄ solen som vÀrmde skönt. Men vi behövde en sÄdan helg, utan planer och bara ta dagen som den kommer.
 
Imorgon gÄr jag upp till 100% pÄ jobbet, ska bli spÀnnande. Jag ska fÄ coachning utav psykologen för mitt tankesÀtt och sÄ har vi justerat lite arbetsuppgifter för att det ska bli bra. Jag mediterar mycket mer för att verkligen komma ner i varv, bÄde innan jobbet och pÄ kvÀllen innan jag ska sova. Detta kommer bli bra!
 
 
Inte det aktuella projektet just nu, men Àlskar mina stickor i trÀ haha.. 


Kommentarer
Skrivet av: Linda

Saknar dig ❀❀

2019-02-03 | 17:52:00

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: