Hela helgen lĂ„ng 🎈

Jag fick sĂ„ otroligt fina födelsedagspresenter utav alla nĂ€ra och kĂ€ra. Jag och Viktor har hittat en serie med glas som vi ville börja samla pĂ„, sĂ„ det önskade jag mig. Fick rödvinsglas, champagneglas och Ă€ven en ljuslykta frĂ„n samma mĂ€rke - Holmegaard. Älskar designen pĂ„ allt! Fick Ă€ven ett brĂ€dspel som heter Azul och en tavla som farmor mĂ„lat till mig ♄ Spelet testade jag och Viktor i lördags, klurigt och roligt spel verkligen. 
 
Viktor överraskade mig med spa och trerÀtters pÄ Stenungsbaden. Ett helt fantastiskt dygn! Efter Viktors match förra lördagen körde han mig dit, jag visste inte vart vi skulle. Hade endast fÄtt en packlista pÄ min födelsedag. DÄ hÀngde vi först i spaavdelningen i ett par timmar, varmt och hÀrligt med ett glas champagne i handen hehe. DÀrefter gjorde vi iordning oss för middagen, dÀr det var fisk som stod pÄ meny med tillhörande vita viner. Jag som inte Àr ett stort fan utav vitt vin blev glatt överraskad över hur gott och bra de passade till rÀtterna. Det var en riktigt bra upplevelse bÄde smakmÀssigt och service. 
 
Med andra ord blev jag vĂ€ldigt bortskĂ€md och firad hela helgen lĂ„ng ♄
 
Utsikten frÄn hotellrummet var cool trots snökaos pÄ söndagsmorgonen
 
Tanken var att jag skulle baka tÄrtor till mitt födelsedagsfirande men Viktor hade ju andra planer för oss. SÄ vi köpte med oss goda tÄrtor frÄn Farmor Gretas i Stenungsund!
 
Är sĂ„ imponerad över min Ă€lskade farmor! 
 
Ljuslyktan frĂ„n Holmegaard 😍
 
Holmegaard - Perfection
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: