I'm back b*tches

Ni är helt fantastiska som kikar in här varje dag trots att jag inte uppdaterat på länge ♥
 
Jag börjar känna att jag har hittat en balanserad vardag med jobb, träning, umgås med nära och kära och återhämtning.
 
Har haft en härlig helg med lugn fredagskväll, aktiv lördag och fix-och-dona-söndag. Startade helgen med ett gött pass på gymmet, med 40min styrka där jag körde igenom hela kroppen och avslutade sedan med 20min löpintervaller för att kräma ur det sista. Igår firade vi mammas och pappas kompisar, som fyllt år, med grill i skogen några timmar och sedan riktigt god middag. Jag och Viktor blev bortskämda hos farmor då vi sov där inatt, med frukost och fika både igår och idag.
 
Nu är vi redo för två arbetsdagar till innan vi åker ner till Spanien en vecka och hänger med mamma och pappa. Ska bli så skönt!
 
Så mycket kärlek en minimänniska kan ge ♥
 
Det är klart man ska ha discolampa vid ytterdörren!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: