Mini-semester 🏡

Hej pÄ er!
Sitter i bilen pĂ„vĂ€g till huset i Spanien frĂ„n flygplatsen. Jag och mamma Ă€r hĂ€r som sagt för nĂ„gra dagar med husfix och mor-dotter-mys, sĂ„ hĂ€rligt. Idag ska vi bland annat till IKEA för att bestĂ€lla kök. 

I onsdags var jag och Nina i Lysekil nĂ„gra timmar, jag lekte mamma och hundĂ€gare pĂ„ en promenad medans hon gjorde Ă€renden. VĂ€dret sprack upp lite nĂ€r vi var dĂ€r sĂ„ det var underbart i solen, det var till och med varmt med jeans och t-shirt! Men vĂ€ldigt mysigt att hĂ€nga med dom en stund!

(null)
Jag kÀnde mig riktigt pensionÀrig i onsdags morse, havregrynsgröt (med Matildas supergoda hemmagjorda Àpplemos) och ett korsord.. haha

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Ditt namn:
Kom ihÄg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: