Åt rätt håll

Hej på er!
Har haft en väldigt bra vecka. Tagit det lugnt men samtidigt gjort mycket bra saker. Orkat med att träna, yoga och meditera så ofta som jag velat göra länge. Vart barnvakt åt Elton i några timmar medan Nina var och jobbade, bakat och pysslat. Så ja, en bra vecka för mig. Ska snart gå och handla ingredienser till en cheesecake och en kaka. Ikväll ska vi hem till mamma och pappa med Nina och hennes familj, ska bli väldigt mysigt. 
 
När gudmodern är barnvakt för första gången är det tur man har Ziva som vakthund och packeterat in honom väl så han inte ramlar ner i första taget haha.. 
 
Älsklingar ♥
 
Lyckades bra med matningen också, han hade inte mat ööööverallt i alla fall!
 
Gårdagens fredagsmys. Tända ljus, slö titta på Vänner, regnet piskande mot rutorna ♥ en riktig Natha-kväll när V var på bio med vänner.
 


Kommentarer
Skrivet av: M

Ofta du inte la upp den fina bilden på mig från sjukhuset du skicka till Viktor.. tycker den hade platsat här på bloggen😂😂😂❤️❤️

Svar: Hahahah, den var skitsnygg men folk hade ju trott du var döende om jag la upp den ;) <3
Najtan

2018-09-16 | 15:34:41
Skrivet av: Linnea

Vad mysigt att vara barnvakt! 😀

Svar: Verkligen! Så mysigt :D
Najtan

2018-09-16 | 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: