En paus mitt i veckan

Hej!
Jag lever, men har inte orkat med så mycket på min fritid det senaste då jag gått upp och jobbar 75% nu. Det känns jättebra och är så kul att vara på jobbet mer. Men omställningen har tagit hårt vilket jag var förberedd på, men man glömmer fort bort hur trött man kan vara. Så har känt mig konstant outvilad det senaste. 
 
Har fortfarande min lediga onsdag, så idag har jag inte haft något planerat vilket har varit skönt. Men behövde åka till Torp och handla lite mat förut, bra att komma ut i friska luften. Resten utav veckan ska jag försöka ta som den kommer. Viktor åker till Rom med jobbet imorgon så är gräsänka hela helgen. Ska åka till Linda på lördag och ha en myskväll i alla fall ♥
 
Sen jag skrev sist har jag bland annat gjort detta: 
 
Fikat med Emmelie på Överby och kollat in Lager 157 som öppnat där
 
Kollat på Viktors första hemmamatch i div 1, det blev lika. Även åkt med på bortamatchen denna helgen där dom vann, så himla kul!
 
Jag har gosat med min bumbibjörn och hans älskade mamma och vovve ♥
 
Vi tog en härlig promenad med klarblå himmel och sådär isigt i luften
 
Jag har kommit igång med min stickning igen, saknat det så under sommaren även om jag inte varit sugen. Det är mer en höst-vinter-aktivitet för mig. Gjort tubhalsdukar till Elton och Penny, så fina. Kommer ett eget inlägg med resultatet.
 
Jag och Viktor har även varit med Matilda och Penny på Nossans ljusfestival, det var mysigt men mycket folk. Efter det beställde vi med oss Thaimat och åkte hem till dom och slappade i soffan framför Idol. Perfekt fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: