Jag klättrar på väggarna

Hej på er!
På riktigt sämsta helgen att vara sjuk på. Vädret verkar ju ha varit helt fantastiskt, och jag har legat inne i denna jäkla lägenhet precis hela tiden. Igår sa jag till Viktor att vi måste ut och åka med bilen så jag få komma ut och se lite annat, haha. Så vi åkte ut till Rödön och satte oss vid bryggan och njöt av kvällssolen. Hade kunnat sitta där i flera timmar, det var min höjdpunkt på helgen. Nu blickar vi framåt och hoppas den här förkylningen ger sig snart!
 
Har absolut ingenting planerat den här veckan, svårt att göra det när man är sjuk och inte vet när man är tillräckligt frisk för att kunna göra saker. Men samtidigt känns det lite skönt, vi får se vad veckan har att bjuda på. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: