Skakade av nervositet

Hej på er!
Hade tänkt ha en lugn kväll hemma i fredags medan Viktor skulle iväg på bortamatch. Men på onsdagen fick vi reda på att kvalmatcherna till division 1 blev inställda vilket gjorde att fredagens match skulle vara avgörande. Då åkte jag ju självklart med till Kungälv för att kolla. Det var det nervösaste jag varit med om i hela mitt liv, jag satt och skakade och alla kände att vi inte visste om man skulle kolla eller blunda haha. Sjukt spännande match som dom tillslut tog hem, så nästa säsong är det division 1 som gäller för dom! Efter matchen blev det firande långt in på natten med alla härliga människor. 
 
Resten utav helgen hart varit lite lugnare. I lördags var Matilda och Tobbe hos oss på middag, supermysigt med spel och massa skratt! Igår hade vi lyxen att bli bjudna på middag hos lillebror och Sofie i Trollhättan. 
 
Startade fredagen med fika och mys hos Nina, vi passade även på att ta en promenad medan solen kikade fram
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: