Härlig helg med härligt sällskap

Godmorgon!
Jag är fortfarande extremt trött efter jobbet och att försöka ha ett liv på helgerna. Men jag försöker uppdatera er så mycket jag orkar för jag tycker ju att det är väldigt kul att blogga. 
 
Idag är jag ledig, som varje onsdag, så snart kommer mamma då ska vi först rasta Ziva och sedan ska vi till Torp en sväng. Jag är inte svårflörtad när Nina behöver hjälp med att rasta Ziva om jag är ledig, perfekt att få sig en promenad i skogen samtidigt. 
 
I helgen har vi firat Dennis som fyllde år, så himla kul att få träffa hans mamma och syster som var nere och hälsade på honom. Sen har vi vart på grillkväll hos en kollega till Viktor, som byggt en stor altan som såklart behövde invigas. Superhärliga människor så det var en rolig kväll. Dock var jag otroligt trött så det blev ingen sen kväll för mig. 
 
Dennis mamma och syster hade lagat en fantastiskt god middag ♥
 
 
Glada meloner gillar vi efter en fartfylld helg, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: