Första semesterveckan, I

Godmorgon!
Nu har vi njutit av semester i en vecka här nere i Spanien. På förmiddagarna passar vi på att göra saker, medan solen ändå är för stark. Framåt eftermiddagen och ibland så sent som vid femtiden åker vi till stranden och har det gött där. Underbart! Men idag ville jag ha en slappardag så vi sov länge, och nu ligger vi på soffan och läser lite och jag passar på att blogga. Jag har ju såklart glömt mitt stora minneskort till kameran någonstans där hemma. Så behöver tömma det andra lilla minneskortet jag faktiskt fick med mig så jag kan ta några bilder i alla fall... Därför har jag bara tagit mobilbilder denna veckan!
 
Förra onsdagen var det Ribera-dagen, samhället vi bor i, så då tog vi kaffet på takterrassen och kollade på flyguppvisningen
 
Patrulla Águila
 
På kvällen var det massa fyrverkerier, liveband m.m
 
När pappa tar för lång tid på sig för att ta en bild så leendet känns mer och mer fake, tillslut försvinner det pga kramp i käkarna haha..
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: