"Du kan se det som att du går en väldigt komplicerad utbildning just nu.."

Hej på er!
Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag. Tagit det väldigt lugnt och träffat efterlängtade vänner! I fredags gjorde vi minsta möjliga, jag redigerade en del utav bilderna på Nina och så åt vi tacos. I lördags åt vi en lång frukost innan jag åkte hem till Maia för en fika och en mysig pratstund. När jag kom hem vilade jag ett par timmar sedan kom Linda på en film- och sushikväll.
 
När jag kör bil får jag ångest och inför när jag vet att jag ska köra en längre sträcka, väldigt jobbigt. Ångesten ska inte stoppa mig för sådana grejer, så jag är glad över att jag åkte enda till Maia i Göteborg och sedan hem igen. Jag börjar lära mig vid vilka "aktiviteter" som ångesten är en påminnelse om att jag måste ta det lugn och vilka "aktiviteter" som ångesten behöver utmanas. Min psykolog sa en bra liknelse (rubriken) till mig sist jag träffade henne som jag försöker påminna mig om ibland när jag tycker att jag inte kommer någon vart. Och när gränsen för vad jag orkar kommer tidigare än väntat. 
 
Igår låg vi mest i soffan och kollade på serier, jag hade huvudvärk som vägrade släppa som jag även vaknade upp med imorse. Riktigt irriterande. Låg länge med täcket över huvudet innan jag orkade ta mig upp och äta frukost. Vid lunch-tid (eller frukost-tid för min del.. haha) kom mormor på en kaffe och hade med sig blommor och semla, så gott! 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åh är så glad att du orkade ta dig hit. Har saknat dig <3

Svar: Det var mysigt! Har saknat dig med ❤️
Najtan

2018-01-09 | 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: