180115

Hej på er!
Ny vecka, och jag ska göra väldigt mysiga saker så ser fram emot detta. På torsdag åker jag med mamma till Stockholm ett dygn, och ska bara vara och göra vad vi känner för. Det ska bli härligt att komma ifrån den här lägenheten lite, se något annat och äta god hotellfrukost hehe. På lördag har Viktor match i Göteborg så då passar vi på hela familj och tittar på den så går vi ut och äter sedan på Moon Thai. 
 
Jag har haft en helt underbar helg. I fredags var jag som sagt hemma och tog det lugnt, kollade några avsnitt av The handmale's tale - älskar't, åt choklad och stickade. I lördagskväll åkte jag hem till Matilda och Penny och hade en efterlängtad myskväll ihop med tapas, youtube och härligt prat. Underbart! 
Igår tog jag och Viktor en go sovmorgon, åt en sen frukost och åkte sedan hem till min familj på middag. Saknat dom så mycket nu när vi inte setts sen juldagen. 
 
Fauna låg så mysigt mot min rygg när jag och Matilda satt och åt haha ♥
 
Kom på att jag glömt visa pannbanden jag stickat, eftersom mamma skulle få ett i julklapp. Dom är väldigt gosiga och varma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: