Den feta tisdagen

Godmorgon!
Solen strålar in och det är klarblå himmel, älskar den starten på morgonen. Ska om en stund åka hem till farmor och mysa. Inte träffats sedan min födelsedag tror jag, och det är tre veckor sedan. Har försökt åka till henne så ofta jag kunnat och orkat under min sjukskrivning för hon får mig att må så bra. Så tre veckor är väldigt lång tid för oss, haha!
 
Igår kväll var jag på bio med några vänner, det var väldigt mysigt. Vi kollade på Fifty shades of freed. För mig som har läst böckerna, ville ha det avslut som tredje boken är. Men jag förstår de som inte läst böckerna, då blir filmerna bara "mesigare" för varje film som görs och sista blir ganska klyschig. Men det var en bra kväll med härligt sällskap i alla fall!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: