180202

Godmorgon!
När jag väl skulle blogga igår så kom jag varken in på Blogg.se eller några bloggar som tillhör dom, så vet inte vad det var just då. Nytt försök idag och det verkar fungera. 
Det har varit lite mycket den senaste veckan så har varit väldigt trött. Blivit insatt på medicin mot min ångest och depression nu så jag hoppas att det ska hjälpa så jag kan få må bättre. Men vi tar en dag i taget, mer kan jag inte göra. 
 
I helgen var jag och Viktor hos mina kusiner i Lysekil, min faster skulle på kalas så vi sov där och myste med dom. I tisdags var Matilda, Penny och hundarna här. Vi busade, tog en promenad i det underbara vädret, åt sushi och bara latade oss. Matilda fick lite egentid i affärer medan jag underhöll lillan här hemma. Babblarna är helt magiskt, fungerade i alla fall de gånger när hon var med mig och inte var så nöjd haha. På kvällen kom Max en sväng på middag, väldigt mysigt! 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: