Andra advent

Hej på er!
Har en ensamhelg hemma, Viktor är i Prag och kollar på innebandy VM med ett gäng vänner. Har legat sjuk hela veckan, så min fredag var inte särskilt mycket roligare. Hämtmat och Idol, sedan sängen ganska tidigt. Igår åkte jag med Nina och Jonathan till Orust Blommor, där deras vän hade vernissage. Otroligt fina tavlor målade i akvarell. Där hängde vi i flera timmar, åt lunch och myste. Till kvällen gjorde jag mig iordning och åkte till Josefin för julmys och spelkväll. Tiden gick så fort och helt plötsligt var klockan efter midnatt. 
 
Imorse stod alarmet på 8:30 och Gekås Ullared stod på schemat med mina två pinglor. Vi tyckte vi var ganska snabba, men det tog ändå fem timmar - helt galet. Väldigt nöjd med mina köp, det blev många bra saker. Nu är jag helt slut och ligger i soffan, dricker te och kollar på tv. Hoppas ni haft en bra helg! Jag längtar till imorgon då Viktor kommer hem igen ♥
 
 
Hade med mig en olivolja till Josefin, som en läkare på jobbet gjort. Magiskt god!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: