180419

Hej mina vänner!
Det är min brist på energi som gör att det blir glest med inlägg just nu. Så jag passar på när jag har orken!
Selma blev hämtad i torsdags förra veckan, så nu har det varit lite tomt här utan henne. Men samtidigt inser man hur fri man är utan hund, och hur rent hemmet kan vara haha. Hade små, ljusa och krulliga hundhår precis överallt, så har haft galet med tvätt. I helgen som var hade vi väldigt lite planerat, jag åkte till mamma och pappa i lördags och hängde med dom och Max hela kvällen. Fick passat på att städa bilen när jag var där, eftersom det är lite svårt när man bor i lägenhet. 
 
Den här veckan har gått väldigt fort, V har varit lite krasslig och jag har varit trött. Börjar i alla fall få någon pigg dag här och där, det gillas. Imorgon åker vi med ett gäng kompisar till Stockholm för att kolla på SM-finalerna i innebandy. Ska bli väldigt kul och samtidigt få en helg på hotell är aldrig fel. 
 
Min lilla vakthund ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: