Kinnekulle, i ur och skur.

Hej!
I helgen var jag, Viktor och mina föräldrar i Kinnekulle. Vi hade hyrt en villavagn över helgen för att kunna cykla så mycket som möjligt och få en mysig helg tillsammans. Vi hade det hur bra som helst bortsett från de sjuka mängderna regn som vi fick stå ut med under lördagen... haha. När vi började cyklingen så var det uppehåll sen regnade det bara mer och mer ju längre in på dagen vi kom. Så det blev bara en bit utav sträckan vi tog då. Upp till toppen, sedan tog vi asfaltsvägen ner igen. Vi hade en pool i varje sko med kallt skvalpande vatten. Som grädden på moset råkade jag köra rakt igenom en djup pöl på hemvägen, då kunde jag inte göra annat än att gapskratta. På kvällarna lagade vi (mamma) god mat, pratade en massa och spelade spel. Väldigt härlig helg!
 
Kommer fler bilder från söndagen.
 
Himla smidigt med en villavagn. Mycket utrymme med varsina sovrum.
 
Innan cykelturen på lördagen. Glada och torra!
 
Efteråt, riktigt blöta men det syns knappt på bild. Fortfarande glada dock haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: