Full fart

Hej på er!
Jag har haft fullt upp sedan sist, så det har inte funnits många minuter över. Därför har det inte blivit så mycket bloggande. I torsdags hade jag först tid för ögonfransarna, och dom blev så bra denna gången. Perfekt böj för att kunna ha glasögonen som jag ska. Vilket resulterar i ingen huvudvärk, win-win. 
Direkt efteråt åkte jag hem till mamma för en lunch, och sedan åkte vi vidare hem till Nina för en fika. Mamma hade nämligen inte varit och sett deras hus som dom flyttade in i för 1,5år sedan haha. 
 
I fredags kom Linnea, Viktors syster, och hennes kompis Lina hit. De hann komma innan jag åkte iväg till jobbet, så fick sagt hej till dom i alla fall. Så vi har hittat på en del nu när dom varit här. I lördags var det namngivning för min favorit, Penny! Rolig kväll med massa god mat. 
 
Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade helg. Då passade jag, Linnea och Lina på att åka till Göteborg och gå till Världskulturmuseet. Åt också en sen men god lunch innan vi åkte hem. Ikväll blir det ganska lugnt, Linnea och Lina ska spela innebandy så jag och Viktor passar på och har bokat bord på Pinchos, det ska bli mysigt!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: