Tröttmössa

Idag är jag riktigt trött, har orkat gå till tvättstugan annars har min röv inte orkat lyfta sig från soffan många gånger. Det är egentligen inte konstigt, både i måndags och igår har jag städat, tvättat och grejat här hemma. Plus att jag tagit en härligt promenad med Nina i måndags och myst med Matilda och Penny igår. Jag får liksom tagga ner med alla måsten här hemma. Men jag vet ju att jag är sån. Nu har Viktor förbjudit mig att greja här hemma haha. 
 
Så stickning och Hela Sverige bakar har underhållt mig idag! Lampor och ljus har fått vara tända hela dagen för det känns knappt att solen vart uppe idag, så mörkt och grått trots all snö.
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Det var precis vad du behövde idag, vila och mys <3 <3 <3

2017-11-22 | 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: