Hello November

Godmorgon!
I måndags var det tillbaks till jobbet igen och det var en äkta måndag, en sån där måndag när den är som värst på en vårdavdelning, haha. Så det var ingen mjukstart där inte, men igår var det en lugnare dag. Har haft en bra start på veckan i alla fall med mysig tid med vänner. I måndags efter jobbet köpte jag med mig sushi och åkte hem till Linda, det var ett tag sedan vi sågs så det var kul. Igår träffade jag Emmelie efter jobbet och fikade, väldigt mysigt. 
 
Idag jobbar jag kväll, så ligger och latar mig i soffan med kaffe och serier. Netflix har kommit med en smaskig dramaserie med fullt av intriger och pengar. Exakt en sån jag velat se nu länge. Dynastin heter den, för den som är intresserad! 
Imorgon kommer Viktors familj och stannar till på söndag, ska bli så himla kul! Väldigt skönt att jag är ledig i helgen så jag hinner träffa dom också. Vi får se vad vi hittar på, det är mysigt att bara umgås när vi bor så långt ifrån varndra!
 
 
Laddade ner en målarapp på paddan när vi skulle till Italien för jag orkade såklart inte släpa på bok och pennor. Grym app som jag nu älskar mer än riktig bok. Jag kan ju välja exakt de färger jag vill och man målar inte utanför, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: