Bakgrunden till min ångest

Hej på er!
Här kommer ett väldigt öppet och personligt inlägg, men det är saker som är viktigt att prata om.
Ligger i soffan med ont i bröstet och huvudvärk. Det har vart min vardag ganska länge nu. Bortsett från att jag släpat mig till jobbet med denna känsla. Skulle äntligen få hjälp med min ångest, eftersom att jag inte längre kan hantera den själv. Var hos en psykolog på företagshälsovården som verkar vara väldigt bra, men ville att jag fick en läkarbedöming innan vi gick vidare. Absolut, kändes ju bra att det togs på allvar och kunna få rätt hjälp. Igår hade jag tid till läkaren, som efter tester och samtal bedömde att jag var i behov av en heltidssjukskrivning. Det var inte vad jag väntade mig när jag gick dit igår, men efteråt kändes allting väldigt tydligt. Ångesten och nedstämdheten beror på utmattning. Det känns som en lättnad över att få kunna återhämta mig för att sedan kunna ta tag i mina tankar och förhållningssätt till arbetet. 
 
Så glad över att ha så många stöttande människor runt om mig. Familj, vänner, chef, kollegor ♥
 


Kommentarer
Skrivet av: Matilda

❤️❤️❤️❤️❤️

2017-11-15 | 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: