Längtar efter bara ben och ljumna vindar

Godmorgon!
Första maj idag med strålande sol och enligt appen 14 grader ute. Jag och Viktor har redan vart sambo i 2 månader idag, tiden går galet fort. Han åkte iväg imorse för att vara med på slutspelet på någon cup med innebandyn, så jag insåg att jag har en hel dag att spendera. Smsade farmor om hon var hemma, så ska strax åka ut till henne och mysa. 
 
Igår kollade vi (Viktor) på fotboll, jag fixade ihop några blogginlägg och sneglade på tvn emellanåt. Sedan gjorde vi middag och plöjde ett antal Suits-avsnitt. Passade mig perfekt, var ganska trött. Jag var lite nere igår kväll och även imorse. Men nu börjar det kännas bättre, jag ska försöka ta vara på det härliga vädret idag och farmors sällskap. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: