Bara man kommer igång

Idag har jag en ledig dag, och det var skönt för jag har vart trött. Men har fått städat här hemma och redigerat bilder, druckit massa kaffe och lyssnat på musik. Så en bra dag ändå med andra ord. Det går bättre och bättre på jobbet för var dag som går. Väldigt skönt! Nu känns det inte jobbigt att åka dit längre, och jag har ork för de timmar jag är där. 
 
Igår tog jag och Viktor tag i träningen igen efter förkylningar och skadad fot osv. Vi sprang 5km för att bara se hur vi ligger till. Riktigt förvånad över hur bra det gick med tanke på att jag inte sprungit 5km på år. Det var kul att se! Det är väldigt skönt att springa i skog, både för underlaget och miljön. Vi var inte särskilt taggade innan för det råkade bli så sent och vi ville inte äta middag innan för då skulle det bli ännu senare. Men vi visste ju båda två att vi kommer vara nöjda efteråt, och att det är gött bara man kommer igång.
 
 
Så här har jag strosat runt hemma idag, med två olika strumpor och en fläta som inte längre är en fläta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: