En helt ny (gammal) värld har öppnat sig

Tro det eller ej, men vi har äntligen internet. Igår var en tekniker här och kopplade på internet. Det är en otroligt skön känsla haha. Vi kan kolla på Netflix, använda mobilerna utan att ta slut på all surf, använda datorerna utan att behöva internetdela från mobilen. Vi har i en månads tid endast kunnat kolla på SVT1/2 och kunskapskanalen om vi velat kolla på något. Vi har lärt oss en hel del kan jag meddela haha. 
 
I helgen var jag med mamma, Nina och hennes mamma Helen i London. Jag och Nina fick det i födelsedagspresent och hade en väldigt mysig resa. Den låg lite dumt i tiden nu när jag är så otroligt trött, men samtidigt var det skönt att komma iväg också. Ni får bilderna från fredagen, så tänkte jag göra ett eget inlägg om resan med resten utav bilderna. Planen är att jag ska göra det imorgon, men vi får se vad jag orkar!
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Mami

Fina Natha ❤

2017-03-30 | 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: