Vi är redo för en sommar i skogarna

Hej på er!
Solen strålade på morgonen imorse, då var det skönt att starta dagen med en promenad. Ska jobba kväll idag och ska åka om en liten stund. 
I söndags blev jag och Viktor äntligen MTB-ägare, som vi har längtat! Vi är supernöjda med våra cyklar och tog en härlig runda igår kväll. Vi tänkte bara ta en runda runt Bjursjön, grusväg hela slingan, mest bara för att känna på cyklarna lite och klockan var mycket. Men det kändes alldeles för lite när vi nästan var runt, så vi började följa en annan slinga som var betydligt mer kupperad i skog. Så himla kul och mysigt att cykla ihop. Det blev 1,5mil tillslut i alla fall. 
 
Igår var jag ledig och bebismyste hemma hos Matilda och Tobbe. Alltså jag dör vilken goding! Hon var dock inte helt nöjd igår när jag var där så hon njöt inte särskilt mycket i min famn haha. Men det var så mysigt att få gosa med henne ändå. Det var så kul att få prata med Matilda och Tobbe också, kändes som evigheter sedan sist!
 
Hur underbart är det inte när solen ännu inte har gått ner när man slutar 22. 
 
 
Inte helt lätt att bo i lägenhet när man har cyklar.. just nu tar dom upp halva hallen haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: