Redo för en jobbhelg

Godmorgon!
Sedan sist har jag vart ute och dansat, legat i soffan en hel dag och kollat på serier, jobbat, äntligen bytt till sommardäck på bilen, kollat på en ny (begagnad) soffa, gått en härlig promenad innan kvällsjobb, träffat Linda och tagit en sväng på IKEA, och ätit middag hos min familj.
 
Igår hade jag min lediga dag för den här veckan, så då tog jag och Linda en sväng på IKEA med lunch eftersom det var så galet regnigt. Känns så skönt när man inte får med sig så mycket därifrån, blev endast stearinljus och diskborstar haha. Vid 5-tiden åkte jag och Viktor hem till min familj för middag och spaning av cyklar. Hoppas det blir något köp snart! 
 
Nu väntar en jobbhelg, ska bli spännande att se hur det är på mitt nya jobb. Både måndagen och tisdagen var väldigt lugna, vilket var skönt i och med att det är en 6-dagarsvecka. Bra start liksom. På fredag blir det nog bio, och på söndag ska mamma och Viktor hämta soffan vi kollat på. Annars är det inte så mycket planerat eftersom jag jobbar. 
 
Det är kul när min klocka tycker att jag inte vart så aktiv under söndagen kl 06:14... jag kan väl ändå få vakna först? Haha, plus att jag redan gjort söndagens stegmål eftersom vi var ute och dansade till klockan 2.

Det var ganska pinsamt att lämna in bilen för byte till sommardäck så här sent.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: