Home sweet home

Godkväll! Detta skulle hinna publiceras innan jobbet idag, men bilderna tog för lång tid att ladda upp så var tvungen att springa haha..
 
Semestern är slut och det är dags att återgå till vardagen. Vi kom hem i fredags kväll, då gjorde vi verkligen minsta möjliga. Köpte med oss färdig mat och slappade i soffan hela kvällen. I lördags träffade jag efterlängtade Matilda och Penny, vi åkte först och åt frukost hos mina föräldrar sen fixade jag mammas hår då dom skulle på bröllop. Mamma och pappa åkte iväg redan vid 11, men vi stannade kvar någon timme till för prat och mys innan vi bestämde oss för att åka till IKEA. Hittade några guldkorn där! Vid 3-tiden åkte dom hem och jag åkte hem till den älskade soffan haha. Att man kan sakna sin lägenhet så mycket när man vart borta i 4 veckor visste jag inte haha. Hörde med Josefine vad hon hade för planer under kvällen och dom var och kollade på innebandycupen som Viktor var på i Kungshamn så jag åkte dit också. Eftersom dom gick vidare så var det matcher igår med och då hade jag inte så mycket bättre för mig att göra så jag åkte dit igår med. Det kunde jag inte tro för ett halvårsedan att jag skulle tycka det var så kul att kolla på innebandy haha. På kvällen kom Linda hit några timmar för att prata ikapp, käka tapas och kolla på en film, väldigt mysig kväll!
 
Hoppas ni har haft en bra måndag mina vänner, nu ska jag krypa ner i sängen bredvid en trött Viktor som somnat innan jag kom hem, haha. 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Mami

Sötaste finaste Penny! ❤️❤️❤️

2017-08-01 | 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: