Söndagsmys

Eftersom jag lever i en väska just nu och har gjort nu i ett par månader så lyckas jag alltid ha datorn på det stället jag inte är. Vilket har gjort att bloggen har verkligen blivit lidande. Jag tycker det är tråkigt och krångligt att blogga från mobilen, men nu känner jag att jag saknar det så mycket så jag gör det ändå haha. 

 
Första mars flyttar jag och Viktor äntligen in i den nya lägenheten, det kommer underlätta våra liv betydligt haha. Vi längtar så mycket efter att få en vardag tillsammans och att "hemma" betyder samma ställe för oss båda. Slippa släpa grejer fram och tillbaka och som sagt aldrig ha grejerna på det stället man är och behöver dom.. 
 
Under dessa veckor som gått sedan jag bloggade senaste har jag vart och kollat på Viktors match med några kompisar, fikat med Linda, äntligen fått mysa med Maia och pratat om allt som hänt. Jag har även hunnit fylla 23år, vart kattvakt, haft födelsedagsfika med familjen, blivit bjuden på supergod middag av Viktor, och igår blev jag och Viktor bortbjudna på middag hos härliga nyfunna (för mig) vänner. 
 
Nu ligger jag och kollar på Grey's Anatomy och njuter utav denna söndag. Igår var Nina och hämtade missen igen och det blev helt plötsligt väldigt tomt. Han kom alltid och la sig på magen, i knät eller på bröstet. Så mysigt! Dock är det väldigt skönt att få sova igen haha. Imorn får det bli städning utav lägenheten, det blir en hel del katthår..
 
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Maia

Åh det är ju sån espresso housefrulle som vi alltid åt förut 😍😍

Svar: Jaa! :D <3
Najtan

2017-01-30 | 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: