Alldeles förlängesen..

Godmorgon mina fina läsare som fortfarande kikar in här trots att jag har vart bedrövlig på att uppdatera er haha! ♥ Jag har verkligen saknat bloggen! Men har haft mycket magkatarr sista tiden och prioriterat annat. 
 
Så vad har jag gjort sedan sist... Jag har faktiskt börjat på årsresumén haha, fikat och ätit middagar med vänner, vart på bio, vart halvförkyld, firat Lisa och Malin, och jobbat. I helgen har jag jobbat och som sagt firat Lisa och Malin som tog examen i fredags och är nu färdigbakade sjuksköterskor! Eftersom jag jobbade orkade jag inte vara med särskilt länge, men det var kul att träffa alla som jag inte träffat på flera månader. Jobb och plugg gör det svårt tyvärr. Igår efter jobbet åkte jag och Viktor bort till Max på en kvällsfika, det var mysigt. 
 
Idag är jag ledig och ska åka och mysa med Nina. Hoppas på soligt och krispigt väder så det blir en fin promenad i skogen hos henne. Ikväll tänkte jag fortsätta med årsresumén så att första delen kanske kan komma upp imorn! 
 
Alltså lätt bästa mjukisbyxorna jag köpt, i fleece - sååå skönt, 80kr på H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: