Lediga dagar ♥

Godmorgon!
Har haft två mysiga, lediga dagar nu och är redo för en jobbhelg. Dock jobbar jag kväll både idag och imorn, vilket är lite tråkigt. I onsdags träffade jag Linda, vi åkte till IKEA en sväng och sen Torp. Vi blev riktigt imponerade av oss själva, jag kom endast ut med en ny soffklädsel och tre blockljus. Linda köpte bara ljus och en lampskärm. Det händer ju inte ofta att man köper så lite haha. Jag är inget stort fan av Torp, men vi behövde lite saker så då passade vi på att handla det där och tog en fika. 
 
Igår kom Tilda först på en frukost innan jobbet, det var så sjukt längesedan vi sågs sist och så vi fick pratat en massa om allt mellan himmel och jord. Underbart! När hon åkte till jobbet tog jag tag i städningen och städade lägenheten och disken. När Viktor slutade åkte jag till Uddevalla och hann med massa grejer. 
 
Vi bokade en badmintonbana en timme nästa söndag. Så jag, Viktor och Max ska till den nya hallen i Trollhättan och spela lite. Sjukt kul och jag längtar redan. Det var typ 10år sedan jag spelade sist, och har saknat det emellanåt. Får se om något sitter kvar, haha. 
 
Nu ska jag plugga in lurarna i öronen med en bra podd och ge mig ut på en promenad i detta tråkväder. Längtar så till sol och vår. Ha en bra helg mina vänner ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: