Huvudvärk

Nämen hej!
Idag har jag haft A-HLR-utbildning, alltså avancerad HLR som används på t.e.x. akutmottagningar och i ambulans för att kunna behandla ett hjärtstopp självständigt. Har vart supernervös inför idag eftersom man som sjuksköterska ska kunna tolka hjärtrytmen och defibrillera på det som går att defibrillera på. Men det hade jag inte behövt vara, det gick över förväntan bra och det var väldigt kul. Efter utbildningen var det personalmöte, så nu dunkar mitt huvud något sjukt. Mycket information under dagen, och hög ljudnivå på mötet.. Så idag blir det inte många knop. 
 
Hade en väldigt lugn helg och enda helgen på typ 2-3 månader som inte varit något inbokat. Otroligt skönt med en sån paus. På fredagen gick jag och kollade på innebandy med Viktor, tränade med Max på lördagen och sedan en lugn myskväll hemma. På söndagen var jag och Viktor på Överby en sväng och sedan spelade vi badminton med Max. Sjukt kul. Har bokat bana nu på söndag igen, det ska bli en helgtradition. Jag hade tappat det helt haha. Träffade inte en enda boll i början, what... Sen gick det bättre och bättre. 
 
Igår när jag kom hem från jobbet stod det middag på bordet, tända ljus och blommor. Så överraskad, hade en mysig kväll men med ett par timmars plugg inför utbildningen idag. 
 
Nu ska jag laga mat och vila huvudet! Ha en bra onsdag ♥
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: