Lucia

God kväll!
Jag, mamma och min lillebror har en tradition sedan vi bodde hemma båda två, att äta mysig frukost framför Luciatåget på SVT den 13e. Om mamma inte var hemma den morgonen ordnade jag lite frukost till Max, för att behålla den mysstunden. Såklart skulle vi ha det detta året med! Dock valde vi att ses lite senare och kollade på Play då Max började inte förrän klockan 10 och jag har inte superlätt för att vakna så tidigt just nu. Mamma hämtade upp mig så åkte vi hem till Max med lussebullar och frallor. 
 
När Max började skolan åkte vi en snabbis till Överby för några ärenden. Då hittade jag äntligen superfina koppar som är i lagom glögg-size, på H&M. Väldigt nöjd!
 
Hoppas ni haft en mysig Lucia ♥
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Mamma

Så himla mysigt ❤️❤️❤️

2017-12-14 | 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: