Andra Advent

God kväll!
Idag har vi inte gjort många knop, latat oss och pyntat granen. Åh vad jag älskar när granen tindrar så mysigt i vardagsrummet! Nu kan vi visserligen ha en större gran alternativt en riktig, men orkade inte köpa en ny. Och en riktig känns lite överkurs i en lägenhet då man måste ta hand om den när den ska ut, ingenting för oss känner jag haha. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Ikväll ska vi träffa Dennis och Jossan för att först äta middag och sedan kolla på bio. Supermysigt! Vi hade tänkt åka till Jul på Liseberg egentligen, men jag orkar inte med så mycket folk just nu. 
 
Hoppas ni har en mysig andra advent mina vänner 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: