171221

God kväll!
Har en lugn kväll hemma ensam, Viktor har julmiddag med jobbet. 
Igår hade jag tid hos osteopaten klockan 11, så efter det åkte jag hem till mamma och lunchade med henne. Myste där resten utav dagen, väldigt skönt. Idag startade jag dagen med lite yoga, 15 min morgonstretch för ryggen som är väldigt skönt. Jag får ju otroligt ont i ryggen just nu när jag rör på mig så pass lite, så då försöker jag i alla fall yoga och slå två flugor i en smäll - min rygg mår bättre och min själ. Sen fick jag ett meddelande av Emmelie som undrade om jag ville komma på en kaffe innan hon skulle iväg och jobba, så det gjorde jag. Saknat henne så mycket så det var supermysigt!
 
Ser fram emot gemensam ledighet nu till helgen, massor av mys, god mat och härligt sällskap. Men får vila så mycket jag kan emellan åt och inför, då det tar extremt mycket energi trots att jag älskar att umgås med min familj  och släkt. Det blir nog mycket härligt bubblande i mammas och pappas bubbelpool, perfekt avkoppling!
 
Igår när jag tränade på att bara vara... sjukt svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: