Motivationen kanske finns där nu

Varför får man alltid craving på att träna när man är sjuk? Jag har inte haft någon motivation till gymmet på flera månader. I april var senast jag tränade styrka, och det var på utegymmet vid Bjursjön. Annars var sist jag tränade på gymmet i februari, helt galet. Dock har prion under våren och sommaren varit mer på att komma ut i den friska luften, som promenader, cykla och simma. När vi var hemma hos Viktors familj pajade jag axeln på något sett och har inte riktigt vågat cykla sedan dess. Inser att det beror nog på att jag inte tränat styrka. Min kropp behöver den för att inte ha konstant smärta i axlar, nacke och rygg. Det är för min egen skull. 
 
Så nu när jag ligger här i soffan och snorar, då kommer motivationen och jag är så taggad på att komma igång igen. Får jag ta tag i gymmet nu, ute som inne... När jag blir frisk då.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: