Valborgsmässoafton

Hej på er!
Har haft en härlig helg so far, och tror att den kommer fortsätta i samma anda. I fredags åkte jag in till Trollhättan i ösregnet och träffade Linda för en mysig fika. Mycket jobbprat men en hel del annat med. Resten utav eftermiddagen/kvällen var jag väldigt trött efter att ha börjat jobba igen. Så vi tog en lugn kväll hemma jag och Viktor med god mat och prat i soffan. Igår hämtade vi upp Max på stationen och åkte hem till mamma och pappa. Där fikade vi, pratade om allt mellan himmel och jord, och grillade god mat. Myskväll med andra ord på deras inglasade altan, så härligt att sitta där till sent på kvällen. På altanen startade vi även morgonen med frukost i solen, underbart. Sen la jag och Viktor oss ute i solen en stund innan vi åkte hem igen. 
 
Idag har vi inte planerat att göra särskilt mycket. Vi tänkte kolla fotboll, äta god mat och kanske gå ner till centrum senare och kolla på Valborgsfirandet. Hoppas ni har en fin helg! ♥
 
 
Fina Gemma ville såklart vara med på bild också när mamman blev fotad massor i onsdags! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: