Ström-lösa

Godmorgon!
Tror ni inte att när vi väl fått internet då blir vi av med elen under ett dygn. I måndags när jag skulle starta diskmaskinen så märker jag att det inte finns någon el i hela lägenheten. Tänker att det säkert är något kort avbrott bara för det var det veckan innan. Men när jag går ut i trapphuset så ser jag att där funkar lampan, det är alltså bara inne hos oss det inte funkar. Ringer till elbolaget och kollar så att allt med inflyttningsanmälan är okej så  det inte är det som krånglar, och där såg allt bra ut. Efter en jäkla massa telefonsamtal, pinsamt inför hyresvärden som trodde att vi inte betalt räkningen, olika bud och ett dygn senare så visade det sig att dom hade ett annat lägenhetsnummer jämfört med hyresvärden - trots att jag skrivit rätt i flyttanmälan. %€"#&/@... Vi fick en natt hemma hos mamma och pappa i alla fall!
 
Hur har min vecka sett ut i övrigt? I tisdags var jag och simmade, otroligt skönt. Det är en bit påvägen mot att komma tillbaka till träningen i alla fall. Dagarna går väldigt upp och ner just nu. En dag kan jag känna mig så jäkla glad och pigg. Dagen därpå kan vara helt tvärtom. Den jäkla tröttheten jag känner de dåliga dagarna är påfrestande. Jag försöker påminna mig själv om att det är så det är just nu, och det är okej. Jag får ta dagen som den kommer.
 
Något som ger mig energi just nu är att igår bestämde jag och Viktor att vi ska åka och hälsa på hans föräldrar under påskhelgen. Vi insåg att det var långhelg och att vi ville hitta på något. Bara komma iväg och vara. Ska bli så mysigt och jag får äntligen se vart Viktor kommer ifrån ♥  
 
Håller på och redigerar den sista London-bilden just nu så idag eller imorgon kommer ett proppat London-inlägg! Ska äta lite lunch nu sen ska jag åka hem till Nina och ta ut Ziva på en promenad. Skönt med lite ombyte av miljön på mina dagspromenader. En lugn skogspromenad med en hund är ju inte fel! 
 
Regnet stoppade mig inte för en promenad i fredags! Den där internetkabeln går genom helt lägenheten just nu, haha..
 
Helgfrukosten i sängen ♥
 
I lördags när Dennis och Jossan var hos oss på middag och spelkväll - fick sminkat mig och känna mig lite fin för en gångs skull, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: