Jag gjorde det

Hej på er!
Solen lyser, det är fredag och jag känner mig pigg. Bra känsla! Inget direkt planerat den här helgen vilket är skönt, får se vad vi hittar på. 
Tro det eller ej men igår kväll följde jag med Viktor ut och sprang. Vad hände där? Jag var rastlös när han skulle ge sig ut, det var gött väder och jag fick ett sug av att springa. Då tänkte jag att det är lika bra att passa på när jag känner så här. Jag har haft lite svårt att anstränga mig nu när jag inte mått så bra, lätt fått tryck över bröstet och svårt för att andas. Det var inget undantag igår utan det kändes som att min luftstrupe var 1cm i diameter, men jag intalade mig själv att jag inte kommer dö. Och jag överlevde hela varvet på stackars 2,4km hehe. Grymt stolt. Vid elljusspåret vi sprang finns även ett utomhusgym och dom hade riktigt bra grejer. Skulle köra där medan Viktor fortsatte springa men då var min kropp slutkörd. 
 
Ni får lite mysiga skogsbilder från gårdagens promenad med Zivisen.
Nu ska jag äta lunch och sedan ta en promenad med Jossan i det härliga vädret. Ha en fin fredag mina vänner ♥
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: