170411

Ny vecka! Min började igår med en dålig dag. Dagen blev till det bättre framåt kvällen, fick kommit ut på en promenad i skogen och bio med Viktor. Vi skulle kollat på bio i lördags men då mådde jag inte så bra, så vi tog en kväll hemma framför en film istället. Vi var i alla fall och kollade på Skönheten och Odjuret, jag tyckte den var så bra som jag förväntat mig så det var kul. 
 
Helgen startade med fotbollsmatch som jag och Viktor var och kollade på med några kompisar. Sen tog vi en lugn kväll hemma och försökte få upp värmen, jag var helt genomkall trots att jag inte frös särskilt mycket. I lördags åkte vi först till utomhusgymmet och tränade i solen, hur underbart som helst när solen värmer i ansiktet. Sen åkte vi hem till min familj och fikade då mina kusiner var och hälsade på. Mysig dag, men sen slog tröttheten till så det blev en kväll hemma istället för att försöka koncentrera sig på en film bland massa folk. 
 
Emmy är hemma från Spanien den här veckan så ikväll kommer hon och Max hit på middag, ska bli mysigt. 
 


Kommentarer
Skrivet av: Murre

Men du din lille jäkel!!!!!! SÅ SNYGG SÅ JA NÄSTAN BLIR ARG HHAHA❤️❤️

2017-04-13 | 13:08:25
Skrivet av: Maia

Wooow vad fin du äääärrrr 😍

2017-04-15 | 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?
Din E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar: